Sziasztok! Gésa vagyok!

 2012.10.04. 19:50

Sziasztok! Én vagyok Gésa! Én fogok a legtöbbet mesélni nektek! Az én gazdim Jázi, magyar sportló kanca vagyok! Én egy ugróló voltam régen! Bizony úgy ugrattam, mint az anyukám, Etna. De egy ugrásnál nagyon megsérültem. Beütöttem a hátsó lábamat. A doktor azt mondta, hogy nem tudok többet ugratni. Így a gazdimnak már nem kellettem, eladtak engem. Jázi anyukája vett meg, kiképzett engem díjlovaglásban, és sokat versenyeztünk együtt, és nyertünk is néha. Amikor Jázi nagyobb lett, Ő kezdett rajtam lovagolni. És lám, most sorra nyerjük a versenyeket, és most is érzem a levegőben, hogy gazdim valamire készül, és ezúttal valami nagyra.....

aranykaa.jpg

Ez én vagyok!!!

puszii.jpg

Ez is én vagyok, gazdimmal, Jázival!

Címkék: Gésa Bemutatkozás Történet Jázi

A bejegyzés trackback címe:

https://gesaesszello.blog.hu/api/trackback/id/tr564820448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása