Verseny Pátyon

 2012.03.31. 16:58

Sziasztok, Jázi vagyok, újra itt! Nagyon fárasztó napom volt ma, hiszen szeretett lovammal, Gésával indultam egy GYEPOSZ ( gyermek és pónilovasok országos szövetsége ) versenyre! Nagyon izgultam, és most itt vagyok, hogy megosszam veletek élményeimet.

Nagyon hideg volt az idő, jó hogy a verseny a fedett pályán volt. Gésa sebe már nem is olyan borzasztó gondolhattam, miközben pucoltam őt. Egy- két óra múlva én következtem. Akkorra már teljes szerelésben voltam, ami csak annyit jelent, hogy lepucolt csizmával, tiszta fehér nadrágban, rövid ujjú ingemben, ami felett a fekete, selymes, versenykabát állt, a lovon ültem.Természetesen a font, feltűzött hajam felett ott volt a kötelező kobak is. Na, igen. nekem ezt jelenti a verseny felszerelés. Két barátnőm is, Réka és Bogyó szintén indult ezen a versenyen. A minősítő jól sikerült a hamis ügetésemen kívül, majd ez után jöhet a döntő. Néhány óra, és jöhet az eredményhirdetés!

Középen Én vagyok Gésán! Épp az eredményhirdetésen veszünk részt, és írom az eredményünket! A minősítőn második helyezést ért el ...... Paterson Jázmin! A negyedik helyezett lett................. Romhányi Réka! Az ötödik helyezett lett.......... Udvaros Gertrúd! Bizony, én is nagyon örültem eredményünknek! Mind a hárman jók voltunk!

A döntőn harmadik helyezést ért el.............. Paterson Jázmin! A hetedik helyezett..........Romhányi Réka lett! És a nyolcadik...........Udvaros Gertrúd! Nem is volt olyan rossz gondoltam! és már is vágtattam a tisztelet körön.

 

Címkék: verseny gésa

A bejegyzés trackback címe:

https://gesaesszello.blog.hu/api/trackback/id/tr334352301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása